Llorenç Jimeno

on martes, 22 de noviembre de 2011
Gracis a n'aquests mesos, ens has enseyat molt, segur que ens servirà molt, jo personalment aplicaré a la pista tot el que m'has ensenyat, pero només de pensar el que encara ens podries haver ensenyat i no ho has fet, és una llàstima, és una pena que hagis tengut que partir, te don ses gràcies, per tot el que m'has ensenyat, per tot el que m'has ajudat i per tot el que m'has animat,tu m'has demostrat que val la pena posar-hi collons, encara que aniguem perdent, no tirar sa tovallola i seguir lluitant fins al darrer minut, sense quedar-se sense aire, demostrant tot el que hem après, i això to agreixc molt, has estat un gran entrenador jimeno, te trobaré a faltar dins s'equip, gràcies llorenç, moltes gràcies per tot.

2 comentarios:

Llorenç Jimeno dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Guillem Aloy dijo...

Grande jimeno, grande!

Publicar un comentario